Kurumsal Firmaların Tercihi +2 YIL MOBİLKASK Cihaz Koruma Paketi
trenar

Sıkça Sorulan Sorular

Anasayfa » Sıkça Sorulan Sorular
Neden MOBİLKASK Tercih Ediliyor
Türkiye de hasar durumunda %100 Hizmet sağlayan tek firma MOBİLKASK.
İkinciel cihazlara yapılır mı?
Evet; Teknik ve Estetik kusuru olmayan ikinciel cihazlara MOBİLKASK yapılır.
Yurtdışı cihazlara yapılır mı?
Türkiye sim kartların da geçerli cihazlara MOBİLKASK hizmet vermektedir.
Kaç Taksitle Alabilirim?
12 Taksite kadar taksitle alabilirsiniz.
Neleri Karşılar?
Ekran Kırılması, Çalınma, Hırsızlık, Yüksek Voltaj, Sıvı Teması gibi talihsiz olaylara karşı koruma altına alır.
Nasıl Başvuru Yapabilirim?
Online Teklif Al butonları ile teklif alıp, hizmetinizi aktif edebilirsiniz.
Hizmetim Kaç Günde Onaylanır ?
Hizmetiniz aynı gün aktif edilmektedir.
Tamir süresi kaç gün?
Bölge Yetkili Servis Bayilerin de aynı gün tamirat yapılmaktadır.
Yedek Cihaz Veriliyor mu?
Tamir süresi azami sınırları aşması muhteber cihazlar için aynı gün yedek cihaz sağlanmaktadır.
Sorun yaşarsam ne yapmalıyım?
Hiç vakit kaybetmeden 0212 935 0 935 nolu yardım merkezini arıyabilir veya destek@mobilkask.com.tr adresinden hızlıca yardım alabilirsiniz.
Ürün ve Hizmetlerimiz Hakkında Daha Fazla Bilgi Almak İçin Bizi Arayabilirsiniz:
× Canlı Destek AL